Poznaj wyjątkową kobietę – Melanie Marris !
Stworzyła od podstaw kosmetyczne imperium. Zadbała, aby kobiety miały piękne i zadbane brwi, dzięki produktom Brow Code.
Sukces zawdzięcza pasji do stylizacji brwi, swojej pracowitości, pomysłowości i konsekwencji w działaniu. Stworzyła markę, którą pokochały kobiety na całym świecie.
Melanie pochodzi z Australii. Zajmowała się upiększaniem brwi największych gwiazd. Początkowo tworzyła tutoriale, w których dzieliła się swoimi radami dotyczącymi stylizacji brwi. Po trzech latach publikowania tego typu filmów na Instagramie, Marris wiedziała, że nadszedł właściwy czas, aby świat poznał jej pierwszy produkt Brow Tint. W tamtym czasie popularne były farby do włosów, rzęs, a nawet brody, ale nie było nic dedykowanego brwiom. Rynek ten był przeoczany i niedoceniany. Pojawił się pomysł stworzenia nowej branży profesjonalnej, w której brwi będą traktowane jako osobna kategoria.
Zapragnęła stworzyć swoje własne, unikatowe kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji brwi. Założyła swoją markę kosmetyczną. Miała wtedy tylko 22 lata. Zainwestowała wszystkie swoje oszczędności, ponieważ wierzyła, że to dobry pomysł i odniesie sukces. Założyła firmę za 70 centów, na swoje nazwisko. Teraz Brow Code jest cenioną marką. Statystyki wskazują, że jeden produkt marki sprzedaje się średnio, co minutę. Brow Code wprowadzono na rynek w 2016 roku. Obecnie ponad 350 000 profesjonalistów na całym świecie, wykonuje stylizacje przy pomocy produktów tej marki. Bestsellerem sprzedaży stały się zestawy produktów. Estetycznie zapakowane, dobrze przemyślane, w dobrych cenach. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się również produkty do stylizacji i domowej pielęgnacji brwi.
Dynamiczny rozwój marki
Początkowo działalność Melanie opierała się na branży usług salonowych. Dokładnie przez dziesięć lat. Stworzyła pierwszy na świecie salon oferujący jedną usługę, związaną ze stylizacją brwi. Kiedy pojawił się Covid, wiele zmienił i przeorganizował. Nadszedł czas, aby pójść dalej, ewoluować i wprowadzić nowe pomysły związane z rozwojem firmy. Dzięki wysiłkom zespołu Brow Code, umożliwiło to 20-krotny wzrost firmy. Melanie skupiła się na celach związanych z ekspansją produktów profesjonalnych i detalicznych Brow Code. Skupiono się w tym czasie na tworzeniu nowych produktów i internetowej sprzedaży, co było ogromnym sukcesem.
Marris nauczyła się jak zbudować odnoszącą sukcesy firmę i jak zmaksymalizować świadomość marki przy niewielkim budżecie, poprzez marketing strategiczny. Od 2020 roku marka odnotowała imponujący wzrost o ponad 1000%. Wyznacza sobie kolejne cele i podbija świat swoimi produktami. Jakość produktów jest tak dobra, że stale powiększa się rzesza jej fanów. Melanie można zobaczyć na prestiżowej okładce Forbes. To świadczy jak wpływową i przedsiębiorczą jest kobietą.
Trendy w stylizacji brwi na jesień 2023 i rok 2024
Pielęgnacja włosków brwi – regeneracja i odżywienie
Ogromnym trendem stało się dbanie i pielęgnowanie brwi, tak jak o włosy na głowie. Włoski na brwiach muszą być zdrowe, gęste, lśniące. Stosujemy olejki, które je zregenerują, odżywki na porost. Panuje kult brwi. W dzisiejszych czasach brwi stały się naprawdę ważne dla kobiet. Podkreślają urodę. Konsumenci wprowadzają produkty do domowej pielęgnacji Brow Code jako kolejny, istotny krok wieczornej rutyny pielęgnacyjnej. Aplikują olejek do brwi, dodają serum na porost brwi. Wspomaganie wzrostu brwi i odżywianie włosków stało się trendem, który wciąż zyskuje na popularności.
Laminacja – czyli gęste i szerokie brwi
Ogromną sympatią klientek nadal cieszy się laminowanie brwi. Polega na stylizowaniu włosków brwiowych i unoszeniu ich w górę, aby następnie nadać im naturalny kształt i łuk. Zabieg nadaje im objętość, wyraźne jest uniesienie włosków od przodu do końców. Obserwujemy silny wzrost i popyt na tę usługę w przestrzeni profesjonalnej na całym świecie. Modelki na Tygodniu Mody w Nowym Jorku miały zalaminowane brwi. Pokazuje to, jak bardzo popularny i trendowy jest efekt laminowanych brwi.
Kosmetyki Brow Code są dostęne w Polsce !
Zobacz ofertę marki TUTAJ
Link do oryginalnego artykułu:
https://www.forbes.com/sites/margauxlushing/2023/09/29/brow-code-ceo-melanie-marris-on-how-her-hyper-focus-on-brows-built-a-beauty-empire/?sh=5468612d4e86