Broadway Beauty, renomowana firma w branży beauty, oraz Żaneta Gortat-Stanisławska, znana w świecie kosmetologii, podjęły strategiczną współpracę ambasadorską z platformą Booksy – jednym z najpopularniejszych narzędzi do zarządzania rezerwacjami w branży beauty na świecie. Ta współpraca nie tylko wprowadza nową jakość do komunikacji i marketingu marki, ale również wzmacnia pozycję Booksy na polskim rynku kosmetycznym i w sektorze beauty.
Żaneta Gortat-Stanisławska, jako ambasadorka, nie tylko wspiera i promuje Booksy poprzez polecanie platformy swoim klientom i partnerom biznesowym, ale także edukuje i zachęca do korzystania z zalet cyfryzacji w zarządzaniu czasem i rezerwacjami. Poprzez działania na mediach społecznościowych i w ramach szkoleń organizowanych przez Broadway Beauty, ambasadorka wskazuje na kluczowe funkcje Booksy, takie jak łatwość rezerwacji, automatyzacja przypomnień oraz możliwość budowania relacji z klientem w sposób bardziej efektywny i personalizowany.
To jednak nie koniec nowości! Broadway Beauty i Żaneta mają w zanadrzu tzw. *secret project*, który stanowić ma niebanalną część tej współpracy. Choć szczegóły projektu pozostają na razie w tajemnicy, już teraz wzbudza on spore zainteresowanie w branży.
Projekt ten będzie skierowany do branży beauty i ma na celu jeszcze głębszą integrację platformy Booksy z potrzebami współczesnych przedsiębiorców oraz ich klientów.
Ta współpraca to kolejny krok w kierunku cyfrowej transformacji branży beauty w Polsce. Booksy, z pomocą Żanety Gortat-Stanisławskiej oraz Broadway Beauty, chce zmieniać oblicze tego sektora, ułatwiając zarówno specjalistom, jak i klientom, zarządzanie usługami kosmetycznymi i wellness.