Marketing i zarządzanie salonem branży beauty i SPA

Marketing i zarządzanie salonem branży beauty i SPA

Profesjonalny manager branży beauty & spa

Świetny wybór dla wszystkich, którzy chcą podwyższyć kwalifikacje, poszerzyć wiedzę, a także rozwinąć swoje kompetencje menedżerskie w branży beauty & SPA

Celem kierunku jest przekazanie słuchaczom wiedzy, obejmującej główne aspekty działalności salonu świadczącego usługi w branży beauty i SPA, w tym zaznajomienie z zabiegami kosmetologii pielęgnacyjnej i estetycznej, kosmetykami, preparatami i urządzeniami używanymi w salonie, zapoznanie z podstawowymi zagadnieniami prawnymi, ekonomicznymi, marketingowymi, niezbędnymi do zarządzania salonem. Absolwent pozyska wiedzę i kompetencje, umożliwiające skuteczne zarządzanie mikroprzedsiębiorstwem w branży beauty i SPA oraz umiejętność samodzielnego planowania, rozwijania i korygowania działalności salonu, ukierunkowane na efektywne wykorzystanie jego potencjału i zasobów.

Wszystko co musisz wiedzieć

Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat tego kierunku.

Dla wszystkich, którzy chcą podwyższyć kwalifikacje, poszerzyć wiedzę, a także rozwinąć swoje kompetencje menedżerskie w branży beauty & SPA

  • autoryzację do świadczenia usług
  • międzynarodowy certyfikat
  • dyplom
  • skrypty edukacyjne
  • System zaoczny – 1 zjazd w miesiącu (sobota, niedziela)
  • System tygodniowy – 2 dni w tygodniu (poniedziałek, wtorek / raz w miesiącu)

Okres rekrutacyjny trwa przez cały rok.
Decyzja o otwarciu nowej grupy w danym mieście uzależniona jest od zainteresowania kierunkiem.
Otwarcie nowej grupy odbywa się po zebraniu odpowiedniej ilości chętnych.
Grupa weekendowa – 8-10 osób
Grupa dzienna – 8-10 osób
Po skompletowaniu grupy kontaktujemy się z Państwem i ustalamy wszystkie szczegóły.

SEGMENT TEMATYCZNY: WPROWADZENIE DO KOSMETOLOGII.

  • Współczesna kosmetologia pielęgnacyjna i estetyczna – zagadnienia ogólne. Kosmetyki i preparaty stosowane w zabiegach kosmetycznych.
  • Narzędzia, akcesoria i urządzenia zabiegowe.
  • Rodzaje i cele zabiegów oraz ich szczegółowa charakterystyka.
  • Wykłady: Medycyna estetyczna: wypełniacze (kwas hialuronowy), osocze bogatypłytkowe, nici PDO, mezoterapia igłowa, mezoterapia mikroigłowa, mezoterapia bezigłowa, Plasma
  • Twarz: mikrodermabrazja diamentowa, Derma Med Planing, oxybrazja, eksfoliacja kwasami, peelingi chemiczne,
  • Skóra głowy, włosy: mezoterapia skóry głowy, trychologia, mikropigmentacja skóry głowy
  • Techniki pigmentacji brwi,oczy i usta,, mikropigmentacja medyczna,usuwanie makijażu permanentnego, kamuflaż przebarwień, blizn, rozstępów
  • Ciało: depilacja woskiem, depilacja pastą cukrową, elektrostymulacja, elektrokoagulacja, zabiegi laserowe, laser diodowy, fale radiowe
  • Podologia: korygowanie wrastających paznokci, rekonstrukcja płytki paznokciowej, pielęgnacja pękających stóp i rozpadlin, usuwanie odcisków i modzeli, ortezy i odciążenia, pedicure kosmetyczny
  • Pielęgnacja dłoni: manicure i stylizacja paznokci
  • Wizaż: elementy analizy kolorystycznej, henna brwi i rzęs, lifting i przedłużanie rzęs

 

Wykłady: 20 godz.  |  Ćwiczenia: 30 godz.

 

 SEGMENT TEMATYCZNY: ASPEKTY PRAWNE PROWADZENIA SALONU BEAUTY & SPA

  • Produkty kosmetyczne – definicje prawne, wymogi bezpieczeństwo obrotu i stosowania, oznakowanie
  • Prawa konsumenta w odniesieniu do usługi lub towaru zakupionych w salonie
  • Formularze zgody na zabieg kosmetologiczny, odpowiedzialność prawna, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
  • Ochrona danych osobowych
  • Wymogi sanitarne wobec salonu beauty & SPA, plan higieny, BHP
  • Czyny nieuczciwej konkurencji
  • Zobowiązania umowne i typowe umowy cywilnoprawne w działalności salonu
  • Pracownik w salonie – podstawowe zagadnienia prawa pracy

 

Wykłady: 20 godz.  |  Ćwiczenia: 20 godz.

 

SEGMENT TEMATYCZNY: ZARZĄDZANIE SALONEM I ZASOBAMI LUDZKIMI

  • Zarządzanie operacyjne
  • Biznes plan i jego elementy
  •  Strategia biznesowa (określanie grup docelowych, strategii konkurencyjnej, benchmarking)
  • Rentowność i finanse salonu beauty (Ocena i kontrola rentowności, wycena usług, polityka cenowa)
  • Zarządzanie jakością i ryzykiem (wdrażanie systemu monitorowania, działania korygujące i naprawcze, narzędzia doskonalenia organizacji)
  • Zarządzanie procesowe (opracowywanie procesów i procedur, kontrola jakości, optymalizacja funkcjonowania salonu)
  • Strategie Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Opisy stanowisk i odpowiedzialności, programy motywacyjne, rozwój pracownika, programy facylitacyjne, rekrutacja, planowanie i organizacja pracy, standardy pracy i komunikacji)
  • Outsourcing usług na potrzeby salonu – kwalifikacja dostawców
  • Zarządzanie

 

Wykłady: 20 godzin  |  Ćwiczenia: 25 godzin

 

 SEGMENT TEMATYCZNY: MARKETING

  • Określanie tożsamości marki
  • Strategia komunikacji marki (analiza SWOT, wyróżniki organizacji, analiza konkurencji i otoczenia konkurencyjnego, analiza trendów, określanie grup docelowych, określanie USP)
  • Plan marketingowy i PR (elementy składowe, proces tworzenia, dobór narzędzi, zasady teorii 4P oraz marketing-mix)
  • Identyfikacja wizualna
  • Logo
  • Klucz wizualny
  • Materiały graficzne
  • Zdjęcia (dobór zdjeć, przygotowanie sesji zdjęciowej)
  • Marketing internetowy (przegląd narzędzi i sposobu wykorzystania)
  • Social media
  • Strona internetowa
  • E-mail marketing
  • Promocja w wyszukiwarkach (seo, adwords)
  • Influencer marketing – współpraca z liderami opinii
  • Video marketing
  • Podstawy public relations
  • Budowanie relacji z mediami lokalnymi
  • Informacje prasowe, artykuły eksperckie
  • Marketing tradycyjny
  • Promocja w punkcie sprzedaży (materiały drukowane, merchandising)
  • Program lojalnościowy
  • Cross-marketing
  • Opracowywanie oferty usług i produktów w salonie
  • Strategia sprzedaży – Skuteczna sprzedaż usług i produktów w salonie
  • Up-selling
  • Cross-selling
  • Monitorowanie sprzedaży (diagnoza wschodzących gwiazd produktowych / dojnych krów)
  • Estetyka salonu
  • Dress code i savoir vivre pracowników

 

Wykłady: 25 godz.  |  Ćwiczenia: 30

1. Zbierz potrzebne dokumenty

  • świadectwo ukończenia szkoły średniej
  • dokument tożsamości do wglądu / skan

2. Wydrukuj i uzupełnij dokumenty

pobierz kwestionariusz osobowy
pobierz podanie o przyjęcie do szkoły
pobierz orzeczenie lekarskie

3. Gdy wszystko skompletujesz, przyjdź do naszej placówki i złóż podanie o przyjęcie
lub wyślij zeskanowane dokumenty drogą mailową na adres [email protected]

WYŚLIJ DOKUMENTY

4. Dokonaj wpłaty rejestracyjnej lub pełnej kwoty za dwa semestry.

O przyjęciu do Broadway Beauty College decyduje kolejność zgłoszeń ,
(złożenie kompletnych dokumentów oraz opłaty wpisowej lub całorocznej)
więc nie zwlekaj! Zapisz się już dziś!

  • Cały rok

    brak opłaty rejestracyjnej

  • 7 200 pln

    jedna
    wpłata
  • Opłata rejestracyjna 0 pln
  • Oszczędzasz 950 pln
  • Raty

    nie musisz płacić dziś!

  • 800 pln

    na
    miesiąc
  • Pierwsza rata 1 600 pln
  • Kolejna rata (8) 800 pln
  • Opłata rejestracyjna 150 pln*

*Opłata rejestracyjna nie wymagana tylko przy płatności z góry za dwa semestry. Opłata rejestracyjna nie podlega zwrotowi

Poinformuj mnie o dostępności Zostaw swój adres email poniżej, poinformujemy Cię kiedy ten produkt bedzie znowu dostępny.
Email Twój adres e-mail zostanie użyty tylko w celu poinformowania Cię o dostępności.